Active ftp skrz firewall

Úterý Duben 1 16:32:25 CEST 2003

Cau,

On Tue, Apr 01, 2003 at 02:37:32PM +0200, Pavel Lisy wrote:
> Zajimava teorie :-),
A pravdiva.

[cut]

> i povolene iptables: (vypis je znacne zkraceny)
> # iptables -L
> Chain INPUT (policy ACCEPT)
> target     prot opt source               destination
> ACCEPT     all  --  anywhere             anywhere           state
> RELATED,ESTABLISHED
>
> Chain FORWARD (policy ACCEPT)
> target     prot opt source               destination
> ACCEPT     all  --  anywhere             anywhere           state
> RELATED,ESTABLISHED
Kedze mas policy ACCEPT a nejde to, tipujem, ze niekde dalej mas pravidlo,
ktore to zakaze. V pripade, ze chces ozaj taky striktny firewall sa to robi
NAOPAK, teda policy je DROP/REJECT a povolujes jednotlivo.

Teda zosumarizovane, nejde to skoro urcite preto, lebo tam mas zvlast pravilo,
ktore to zakazuje.

> Pritom mam dojem ze mi to puvodne fungovalo, ale zrejme po prechodu na
> nove jadro nebo po zmene nastaveni iptables to nejak prestalo.
Vid vyssie.

> Pavel
Bye,

                            rm -f /bin/laden