802.1q: Linux vs. Cisco Catalyst 6500

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Duben 1 16:59:31 CEST 2003

Dobry den,

On Sat, Mar 29, 2003 at 01:54:53PM +0100, Borek Lupomesky wrote:

>     Nojo, tak to je to same, co tam mam ja. Kazdopadne diky za info, ze
> vam to funguje. Snad nekdy najdu cas se na to podivat.

no, a ma na tom VLAN-u vubec co odpovidat? switche obvykle
nemivaji IP vrstvu a Catalysty maji pridelenu IP adresu pouze
jednu a pouze na jeden VLAN. Pokud to neni zrovna tento VLAN, tak
ten Catalyst proste odpovidat nebude (teda pokud jeste nad tema
VLAN-ama nejede nejaky router, pochopitelne, a pak na tom Linuxu
musi byt taky spravne nastavena brana, stejne tak na tom
Catalystu)...

Omlouvam se za pripadne nadbytecnou informaci, ale obcas se
podari...

>     Borek

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,