corel draw 9

Ondrej Svejda osvejda na seznam.cz
Úterý Duben 1 17:53:03 CEST 2003

Zdravím,

1.4.2003, 17:35:44, hynar na centrum.cz napsal(a):

> Zdravim,

> no, ja jsem prave tedka projel hromadu odkazu z Googlu a bylo tam i
> par screenshotu a nevypadalo to nejak zle. Nema to nahodou nekdo doma?

> Martin

Tím "vypadalo" jsem nemyslel ani tak vizuální stránku, jako spíš to, že to
nebylo nijak zvlášť stabilní. Teď jsem se na to díval - skutečně to používá
wine.

Stahujte odtud: ftp://ftp2.corel.com/pub/linux/PhotoPaint9/

--
Ondřej Švejda <osvejda na seznam.cz> (formerly osvejda na volny.cz)

Registered Microsoft Hater #5359328010