mandrake club registrace

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Úterý Duben 1 18:03:07 CEST 2003

> premyslim o registraci na mandrake clubu,
> ale zda se mi to relativne drahe platit $60
> kdyz nevim co tim presne ziskam.
Ziskate.. to je tezke, za zakladni clenstvi toho moc neni. V kostce pristup k
casti proprietarniho softwaru, zpravam a zkusenostem ostatnich clenu a
samozrejme predevsim prispejete na dalsi vyvoj distribuce.

> Napadlo me, ze kdybychom se na to tri ctyri lidi
> slozili, nevyslo by to tak draho a mandrakesoftu
> by tim nevznikla zadna skoda.

Pochybuju o legalite tohoho postupu. Technicky to samozrejme udelat jde, neni
sance to poznat, nicmene zcela jiste toto neni zamerem MandrakeSoftu.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
Silver MandrakeClub member