corel draw 9

hynar na centrum.cz hynar na centrum.cz
Úterý Duben 1 18:02:31 CEST 2003

Zdravim,

PP9 stazeny uz odsud mam. Potreboval bych ale nastroj na vektorovou
grafiku a co si budeme namlouvat Draw je nejlepsi. Jak se ta
nestabilita projevovala? Nemohlo to byt spise jenom spatnym nastavenim
wine? Nebo to treba, jak jste rikal ze Corel si wine upravil,
nepokazili cele oni?

Jestli mate s tim produktem na Linuxu nejake zkusenosti, prosim
reknete mi je at se o to treba zbytecne nesnazim.

Martin

Radio INFO - nové, metropolitní, hudebně informační rádio s aktuálním zpravodajstvím o pražské dopravě. Nalaďte si 105,9 FM! http://www.netimpuls.cz/info