corel draw 9

Ondrej Svejda osvejda na seznam.cz
Úterý Duben 1 18:19:20 CEST 2003

Zdravím,

1.4.2003, 18:02:31, hynar na centrum.cz napsal(a):

> Zdravim,

> PP9 stazeny uz odsud mam. Potreboval bych ale nastroj na vektorovou
> grafiku a co si budeme namlouvat Draw je nejlepsi. Jak se ta
> nestabilita projevovala? Nemohlo to byt spise jenom spatnym nastavenim
> wine? Nebo to treba, jak jste rikal ze Corel si wine upravil,
> nepokazili cele oni?

Používá to vlastní wine knihovny, takže špatným nastavením (systémového)
wine to nebylo. Ani nevím, jestli jsem tenkrát nějaký wine měl
nainstalovaný. Přeci jen je to asi 3 roky starý.

> Jestli mate s tim produktem na Linuxu nejake zkusenosti, prosim
> reknete mi je at se o to treba zbytecne nesnazim.

Zkušenosti žádné. Jen jsem to vyzkoušel, za chvíli to spadlo, tak jsem to
zas odinstaloval.

--
Ondřej Švejda <osvejda na seznam.cz> (formerly osvejda na volny.cz)

Registered Microsoft Hater #5359328010