Active ftp skrz firewall

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Úterý Duben 1 22:47:39 CEST 2003

On Tue, Apr 01, 2003 at 02:49:16PM +0200, Martin Duda wrote:

> [...]

Nikoli. Zcela nezajímavá praxe. A bez legrace. Spusťte si

modprobe ip_conntrack_ftp
iptables -F INPUT
iptables -P INPUT DROP
iptables -A INPUT -i lo -j ACCEPT
iptables -A INPUT -i eth0 -m state --state ESTABLISHED,RELATED -j ACCEPT

Aktivní FTP vám bude chodit. Pokud ne, děláte někde jinou chybu.
Používám to na mnoha počítačích a nikde jsem nemusel povolovat spojení
aktivovaná zvenku.

                                                          Michal Kubeček

P.S. nejspíš by to chodilo i bez toho povolení lokální smyčky, ale asi
     by nechodila spousta jiných věcí.