podpora usb v jadre

Ctibor Ott ctiborot na volny.cz
Středa Duben 2 11:58:15 CEST 2003

On Út, 2003-03-18 at 23:01, Ondrej Svejda wrote:

> Ty dva patche jsou víceméně shodné. make modules jako součást kompilace
> kernelu musíte provést u obou.
>
> --
> Ondřej Švejda <osvejda na seznam.cz> (formerly osvejda na volny.cz)
>
> Registered Microsoft Hater #5359328010
Dobrý den.

Zkoušel jsem to celé podle návodu na linuxzone, ale program patch mi
nechce udělat tu 4. část mezi řádky 342-357, no a když to dopíšu ručně,
tak to hází chybu při make modules.
Nemohl byste mi ten soubor ~/linux/drivfers/usb/storage/protocol.c
poslat mailem?

a ještě nemám jasno: když použiji patch a dělám make modules, asi není
nutné kompilovat celé jádro (make xconfig apod.), jen ty moduly?

Díky ctibor