minidistribuce s podporuo usb

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Středa Duben 2 11:22:39 CEST 2003

Ahoj
Neznate nekdo nejakou distribuci linuxu na 1 az 2 diskety s podporou USB?
Zatim vse co jsem nasel je zalozeno na starsich typech jadra, zrejme pro
usporu mista. Moje idea je umoznit na nekolika non-linux PC transfer dat na
USB flash disk. Tyto stroje sice disponuji potrebnym HW, ale systemy na nich
pouzivane pracovat s USB neumeji (MS-DOS nebo Win95 ackove verze) a zmena OS
u nich neni realizovatelna z nejruznejsich duvodu.

Zkousel jsem ovladac duse.exe pro DOS, ten ale flash disky nepodporuje.

Dekuji

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 378 136 533;  mob.:+420604118307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz