corel draw 9

hynar na centrum.cz hynar na centrum.cz
Středa Duben 2 13:45:02 CEST 2003

Zdravim,

omlouvam se ze se jeste vracim k tomu Corelu. Ja ten Corel nechci pro
sebe, i kdyz taky jsem si v nem leccos udelal. Shanim to pro znameho,
ktery se na internet v takovem meritku jako ja prilis nedostane. On
dela v Corelu jiz leta a ja ho lamu aby presel na Linux. On by i
presel ale prekazkou je ten Corel, ktereho se nechce vzdat.

Verim ze produkty od Adobe jsou na vysoke urovni, ale myslim ze ho k
prechodu na ne nepresvedcim a ani to delat nechci. Take je pravda ze
jsem rikal, ze je nejlepsi, ale trvat na tom nebudu, takovy odbornik
nejsem :o)

S pozdravem
            Martin

> : Odesílatel: hynar na centrum.cz
> : grafiku a co si budeme namlouvat Draw je nejlepsi. Jak se ta
>
> Neni nejlepsi. Zeptejte se tiskaru, jak moc maji radi tisky z
Corelu. A to