argv[0]

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Duben 2 14:04:06 CEST 2003

On St, 2003-04-02 at 13:49, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	A nebude to vazne tim, ze jak se dostat k binarce (coz je IMHO prave
> a jen obsah argv[0], nic vice ani mene) co je prave spustena je zavisle na
> mem prvotnim popisu/prispevku - tedy popisu variant...?

toz snazil jsem se oboje udelat stejne, tj. argvtst2 byl opet v /tmp/
(tak jako argvtst), ja jsem byl opet v $HOME, a kdyz jsem volal na
stridacku argvtst a argvtst2, vypisovaly ruzne veci (shell s cestou, C
bez cesty). Takze shell sice svisle visel, zasvistel, svist slysel sysel
- ne, to sem nepatri. Chtel jsem rict, ze shell sice oba programy nasel
ve stejnem miste, ale startup kod C programu si to prebral trochu jinak.
Anebo nevim.

Zrejme pujdu cestou, kterou jste naznacil v jine odpovedi - jasna cesta
zadana v konfiguraci a pak pripadne bububu na uzivatele.

Diky.

Petr