RH9

Tomas Griger/GEMMA Systems spol. s r.o. tgriger na gemma.cz
Středa Duben 2 13:59:53 CEST 2003

                            Red Hat Linux 9 i386
 Binary Disc 1
                                                                       638M
                        400c7fb292c73b793fb722532abd09ad
 Binary Disc 2
                                                                       646M
                        6b8ba42f56b397d536826c78c9679c0a
 Binary Disc 3
                                                                       485M
                        af38ac4316ba20df2dec5f990913396d
 Source Disc 1
                                                                       608M
                        0727c51ab359dafa9ab31e0c50958aa6
 Source Disc 2
                                                                       645M
                        2ddd8e6a8502869cd2e78d47590b9be1
 Source Disc 3
                                                                       424M
                        f378cf68b22c3b9a64c86b5067511630

"Boruvka" <qWe na scnet.cz> wrote on 02.04.2003 13:15:14:

> Zdar ve spolek,
>     nasel jsem (stahnul jsem) na internetu 3 ISO obrazy RH9.
> Mozna trochu hloupa otazka, jsou tyto ISO obrazy bezpecne,
> resp. mam nejak moznost overit jejich kontrolni soucet s originalem od
RH?