doporucte sitovku

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Středa Duben 2 16:25:36 CEST 2003

Kocourek Lukas <kocour na evropa2.cz> writes:

> Velmi dobre jsou Intel EtherExpress 10/100 nebo 3com 905c, s temi Intely se
> vejdete do pozadovane ceny i 2x a dokonce je dodavan ovladac pro linux,
> ktery ma stejne moznosti nastaveni jako ten pro win - tj. velmi bohate, u
> 3com se vejdete do ceny asi jen tak tak, v kazdem pripade obe jsou zcela
> bezproblemove pod win i lin

taktez bych doporucil Intel EE 10/100, od 2.4.20 mate ovladac od primo od
Intelu v jadre (modul e100).  Ty RTL 8139 byly v urcite serii (starsi)
hodne chybove a nefungovaly (coz asi u novejsi serie nehrozi).  S cenou se
bez DPH vejdete tak akorat (nevim, kde puvodni pisatel kupuje, ale dve za
cenu 900Kc jsem nikde nevidel)...  Ale doporucil bych vam je, budete to mit
bez problemu (i kdyz taky jsme meli jeden starsi kousek, ktery s eepro100
ovladacem obcas tuhnul...)

O.

--
Ondrej Sury - co/CTO                Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6