propojeni windows <-> windows

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Duben 2 17:42:01 CEST 2003

Dne st 2. duben 2003 17:30 jste napsal(a):

> služby na

> Jde jen o maji malinkou domaci sit - chtel jsem spojit dve pc, abych mohl
> pohodlne sdilet data (aby bylo druhe pc pristupne jako dalsi disk). Hub
> vubec nemam. S tim bridgem to mam tedy vzdat? (z Vaseho emailu to vicemene
> vyplyva)

Vzdávat to nemusíte záleží na vás :-) zda se budete trápit.

Jednoduchý 5 portový hub nestojí moc a nepotřebujete mít server zapnutý.
Jak jsem psal další možnost je umístit data na server a poskytovat stanicím.

Jinak sítové hry budou fungovat vždy pokud nemáte zakázané routování mezi těmi
sítovkami.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |