vytuhne boot pri Mounting local filesystems

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 2 20:25:39 CEST 2003

On Wed, 2 Apr 2003, Zbynek Tonar wrote:

> Dobry den,
> behem dneska se mi objevil problem (predtim bylo vse OK):
>
> Bootovani systemu se zastavi ve fazi "Mounting local filesystems" a uz
> nepokracuje dale, disk stoji. Pri stisknuti "reset" vse znovu nabootuje
> bezchybne.

Nevim jestli Vam to pomuze, ale pred casem jsme resil neco podobneho na
RH6.1 . Po tvrdem resetu nabehl (checkoval disky) po ctrl-alt-del kdyz
vse korektne odmountoval se pro bootu zakousl. Jsou tam SCSI disky a radic
Adaptec na boardu (PCserver DELL).

Nakonec jsem zjistil ze to udelal upgrade kernelu (pouzivam na tom RH6.1
balicky pro RH6.2). Nainstalovaly se moduly misc/cpia_usb.o a nejake dalsi
pod pcmcia/ a ta masina si na ne stezovala pri startu - tusim neco jako
'unable to resolve symbols'. Neprikladal jsem tomu vyznam, ale po te co
jsem je smazal bylo po problemu ....