mingetty - zakaz zmeny pozice na obrazovce a "obcerstveni"?

Čtvrtek Duben 3 09:13:15 CEST 2003

On Thu, Apr 03, 2003 at 01:12:32AM +0200, Matous Jan Fialka wrote:
> [...]
>
> [1]
>
> rad bych se zeptal, jak zakazat programu mingetty, aby po zadani spatneho
> loginu ci hesla "scrolloval" dolu po obrazovce. Potrebuji, aby oba radky
> login i password setrvavaly na stale stejne pozici [0,y]. Vsiml jsem si, ze
> po ctvrtem neuspesnem zadani se obrazovka jaksi "obcerstvi" (vrati do stavu
> pred uplne prvnim pokusem o zalogovani, tj. neco, jako kdyz se odloguji
> pomoci exit nebo stisknu Ctrl-D). Stacilo by mi, kdyby se toto nedelo az po
> ctvrtem, ale hned vzdy po prvnim spatnem pokusu. Jde to nejak zaridit?

Obrazovka se smaze, protoze mingetty se (po urcitem postu neuspesnych
pokusu o prihlaseni) ukonci a init ho spusti znovu.  Myslim, ze ho
budete muset znovu prelozit. Ovsem nejsem si ted jisty, jestli nahodou
mingetty ihned po prvnim {Enter} nedela excer() na login. Pak by to byla
vlastnost programu login (tj. vyzve vas k opetovnemu vlozeni jmena +
hesla).

> [2]
>
> Dalsi dotaz s tim ponekud souvisejici jest tento. Potrebuji, aby se pokud
> prejdu na konzoli, kde jeste nejsem zalogovan, provedlo ono "obcerstveni"
> obrazovky, o kterem mluvim shora. Prazdne (rozumej nezalogovane) konzole
> totiz zustavaji ve stavu, do ktereho byly uvedeny po startupu, coz mi
> nevyhovuje.

Nevim, co mate za distribuci, ale mingetty-1.01 implicitne obrazovku
maze (pokud neni zadani --noclear v /etc/inittab).

Mate zajimave problemy...

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz