vytuhne boot pri Mounting local filesystems

Zbynek Tonar tonar na ntc.zcu.cz
Čtvrtek Duben 3 12:38:07 CEST 2003

Milan Kerslager wrote:
> Musite zjistit, cim to je. Nastartujte pomoci parametru init=/bin/bash a
> pak postupne pripojujte swap a disky. Mozna zjistite, ktery to dela:
>
> swapon -a
> mount /dev/pts
> mount /proc
> mount /home
> mount /mnt/win_c

Dobry den,
velice dekuji vsem za rady a za ochotu,
reseni se naslo, i kdyz mu nerozumim. Pri jinych volbach startovani v
lilo.conf problem uplne mizi a vse nabehne do (podle mne) zcela stejneho
stavu (lisi se jen vypisovanim uvodnich informaci na obrazovku). Z toho,
co jsem pochopil z man lilo.conf, vsak vysvetleni nevyplyva.
Uvadim obe volby z /etc/lilo.conf, kdyby to nekdo umel vysvetlit, rad se
poucim.

Jeste jednou dekuji
Zbynek Tonar

#TOTO BOOTUJE NORMALNE
image=/boot/vmlinuz
         label="linux"
         root=/dev/hdb1
         initrd=/boot/initrd.img
         append="devfs=mount hdd=ide-scsi hdc=ide-scsi acpi=off"
         vga=788
         read-only
#PRI TOMTO DOCHAZI K ZASTAVENI BOOTOVANI BEHEM MOUNTING LOCAL
#FILESYSTEMS, PO RESETOVANI RESTARTU BOOTUJE NORMALNE
#image=/boot/vmlinuz
#       label="linux_tuhne"
#       root=/dev/hdb1
#       initrd=/boot/initrd.img
#       append="quiet devfs=mount hdd=ide-scsi hdc=ide-scsi acpi=off"
#       vga=788
#       read-only