Linux na 286

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Duben 3 13:33:54 CEST 2003

> 	Nechci dalece debatu rozvijet, jen chci podotknout, ze
> by mne vazne
> zajimalo, co delal prvni kolega za pokusy, protoze ja jsem na
> p100/80MB RAM
> celkem bez problemu provozoval Apache, Postgres, Samba, DNS,
> Print server,
> SSH a hlavne k tomu vsemu Tomcat a Java 1.3.... (a k tomu jen
> 2x200MB disky!

prvni kolega som bol ja. na 32mb ppp + apache + php + postgres chodilo mizerne. na 64 mb mam k tomu teraz este pridany named, dhcpd, sambu, postfix, a par dalsich veci, chodi to dobre. az ked som pridal squid, tak uz zacal swapovat. kazdopadne, podla mojich skusenosti 32mb na apache a sql nestaci, preto hovorim ze na 2mb to bude hrozne, ked sa to vobec rozbehne.