LinuxZone: spatny tisk

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Duben 3 15:17:47 CEST 2003

On Čt, 2003-04-03 at 13:51, David Haring wrote:
> Server LinuxZone (http://www.linuxzone.cz),
Mam pripominku k vyse zminenemu serveru.

Existuje zpusob, jak poslat nejake pripominky? Jedna se mi konkretne o
to, ze ikdyz dam clanek formatovat pro tisk, tak se mi na postscriptove
tiskarne z linuxu a mozilly vytiskne spatne (jsou problemy s nejakym
fontem v CSS), takze je za (nebo pred?) mnoha pismenky s diakritikou
mezera vetsi nez jeden znak.

Zkousel jsem jiz pred vice nez pul rokem psat na pripominku na nejakou
adresu, kterou jsem na tomto webu nasel, ale bohhuzel se mi nikdo
neozval ani se nic nezmenilo.

V soucasnosti to resim tak, ze si clanek formatovany pro tisk ulozim,
ulozim si obrazky, projedu sedem a tisknu z lokalu, ale pripada mi dost
uhozeny, ze u ceskeho serveru zamereneho na linux, nelze clanky z linuxu
vytisknout.

V tomto smeru mohu pochvalit root.cz i abclinuxu.cz (tam zaregovali na
muj mail a tisknu bez problemu).

Obecne mohu shrnout sve poznatky.

Pokud se to ma vytisknout bez problemu je potreba:

1. vypustit tabulky, ktere obaluji cely clanek - jinak se nedaji skoro
   vzdy vytisknout konce radku
2. Necpat tam zadne barvy, ani bily tisk na cernem podkladu nedela
   toneru a ocim moc dobre
3. nesnazit se vzhled vylepsit CSS styly s nadhernymi fonty, ktere
   existuji pouze ve windows, nebo si to alespon zkusit na linuxu jednou
   vytisknout.
4. nechat verejne dostupnou adresu pro zasilani pripominak tohoto druhu,
   alespon na pocatku projektu

No to jsem zas nekomu dobre poradil ;-)

Pavel

--