spadnute spojenie ssh

Čtvrtek Duben 3 15:46:31 CEST 2003

On Thu, Apr 03, 2003 at 03:32:59PM +0200, Noro wrote:
> Dobry vo spolok
>
> Vedel by niekto ako sa da obnovit rozrobeny document vo vi
> ked mi pocas pisania spadne spojenie. Po obnove spojenia
> ho cez ps aux vidim ako vi nejaky subor, ale ako sa k nemu dostanem ?

Zastrelit (kill PID) a pak nechat obnovit. Vetsinou vi nabidne obnovu
pri spusteni. Pokud ne, pak pomoci parametru -r musite rict, kde je swap
souboru (muze byt v adresari, kde je soubor a zacinat teckou nebo muze
byt v /tmp nebo i nekde jinde, zalezi na konfiguraci vi).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz