MS Terminal Server Port Forwarding

Martin Mazal mazal na design.cz
Čtvrtek Duben 3 17:22:32 CEST 2003

dekuji za tip
na strane klienta to nebude, zkousel jsem to na stejnem notebooku zvenku i
na vnitni
siti a uvnitr to funguje. rdesktop mam na serveru taky a nejde to ani prez
nej.
Kazdopadne server  preposle pakety dal (v logu neni nic o odmitnutych p. na
INPUTu,(kdyz preposilani vypnu
tak loguje odmitnute pakety)). Napada me jestli nemusi mit MS terminal
server nastavenu branu na router,
ale kdyz je ve stejne podsiti a ve stejnem switchi tak je to asi blbost.

Martin
----- Original Message -----
From: "Horák Daniel" <horak na sitmp.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, April 03, 2003 3:54 PM
Subject: RE: MS Terminal Server Port Forwarding

Port forward pro MS Terminal Services jsem uz delal nekolikrat. Problemy
se vyskytovaly i na strane Windows - hlavne nastaveni urovne zabezpeceni
(Encryption Level) Terminal Serveru. Pro "high" (mensi se nedoporucuje)
je nutny na Linuxu rdesktop 1.2, Windows musi mit 128-bitove sifrovani
(pokud se nepletu).

Dan

---