zmena ip

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Duben 4 00:35:32 CEST 2003

On Thu, Apr 03, 2003 at 09:17:19PM +0200, Pavel Mikovski wrote:

> zmenil jsem IP sitovky pres linuxconf, dal jsem Aktivovat zmeny, ale kdyz
> dam ifconfig, ip je porad stejne (stare). Jak provedu zmenu bez toho, abych
> musel restartovat PC? (je to router a bezi mi pres nej net - stahovani - na
> druhem pc). diky

Např.

ip addr add 111.112.113.114/28 dev eth1
ip addr del 222.223.224.225/26 dev eth1

(adresy, masky a rozhraní si samozřejmě upravte podle svého). Pokud je
to skutečně jen router (bez NATu), mohlo by to stahování přežít
i 'rcnetwork restart', jestli je tam NAT, tak to stejně nepůjde.

                                                           Michal Kubeček