mingetty - zakaz zmeny pozice na obrazovce a "obcerstveni"?

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Pátek Duben 4 03:25:37 CEST 2003

On Thu, 3 Apr 2003, Matus fantomas Uhlar napsal:

> bud cez pam alebo hackovat login. login ma v pam nejaky issue len nie som si
> isty ze to vie vypisovat pred KAZDYM login promptom...

Asi jsem hodne natvrdlej, ale stale nejak nechapu... Koukal jsem do `man
pam', ale na nic kloudneho jsem neprisel. V /etc/ nemam zadny soubor
pam.conf. Ale adresar /etc/pam.d/ existuje. Je v nem i soubor login, ale
opravdu nevim, jak bych jeho obsah mel zmenit, aby se zacal login chovat
tak, jak potrebuju. Muzete mi poradit nejak blize, prosim? Vazne asi nejak
nerozumim...

Dekuji mnohokrat.

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Varcomp E-Mail: director.varcomp.prague na post.cz