minidistribuce s podporuo usb

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Pátek Duben 4 06:18:13 CEST 2003

Diky, to bylo presne ono.
Jinak velmi pozoruhodna distribuce. Ackoliv primarne firewall, diky
modulovemu reseni a novemu jadru lze jednodisketovku postavit prakticky na
cokoliv. Ta moje upravena tedy umi pristupovat k IDE diskum s filesystemem
msdos (vc. rozsireni vfat) a pres rozhrani USB k flash disku Apacer 64MB.
Bylo by sice elegantni to vse obsluhovat necim jako je MC, ale z radky to
jde taky dobre.

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 378 136 533;  mob.:+420604118307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz