Linux na 286

Ladislav Danko ladislav.danko na acsnet.sk
Pátek Duben 4 09:29:21 CEST 2003

On Thursday 03 April 2003 11:47, l.rydlo na centrum.cz wrote:
> Dobry den!
>
> Chtel bych se zeptat, jestli nekdo neznate nejakou distribuci
> Linuxu na "pocitac" 286, 2MB RAM, 250 MB HDD, grafika Trident,
> monitor 16 barev.

minimalne i386 (je to bieda), uz to celkom ujde na i486 (aj s tym web
serverom ale nejake extra funkcie po nom necxcite), na pentiu133 sa uz
da celkom slusne vyzit;

nizsie procesory ako i386 nemaju funkcionalitu potrebnu pre niektore
(ale hoooodne dolezite) "nuansy" modernych operacnych systemov;

bwt, dosku s nejakym starsim pentiom zozeniete za par supiek (a dokonca
som videl inzerat "darujem 486-stku za odnos" :o) );

--
laco.