iptables neloguji

Pavel Kraus kraus na caa.cz
Pátek Duben 4 10:29:37 CEST 2003

Zdar. Na debianu 3.0, kernel 2.4.18 vlastni vyroby, mam jako prvni polozku
retezce INPUT napsano:
iptables -A INPUT -j LOG --log-level DEBUG

A v syslog.conf
kern.*		-/var/log/kern.log

Jenze v kern.log neni napsano nic. Samozrejme jsem nekolikrat zkusil
restartovat syslog, podival se na iptables -L, jestli to pravidlo je
zavedene, podival se do lsmod, a zjistil, ze ipt_LOG je v provozu.

Take jsem se podival do /proc/kmsg a tam toho byly spousty.

Predpokladam, ze je to tim, ze jsem nekde na neco zapomnel, jenze uz nevim na
co...

Nevite nekdo?

Diky.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F