miniaturni commander (was:minidistribuce s podporou usb)

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Duben 4 10:46:05 CEST 2003

> ja na svych flash-routerech pouzivam DECO (Demos Commander).
> Cely rpm-ko ve verzi 3.8 ma 143kB.
> Je nekde na sourceforge.
>
>To je krásný a ještě k tomu to funguje.... ;-))

Asi delam neco spatne, ale stahl jsem zdrojaky a prelozil (configure, make,
make install) - vznikl soubor se jmenem bin, ktery ma asi 350 kB. Po
spousteni to sice nevypada spatne, ale proboha proc to pouziva jen asi dve
tretiny obrazovky? Tim myslim jak na vysku tak na sirku. Proste je to cele v
levem hornim rohu obrazovky, ne pres celou....

S pozdravem Zdenek Bohm