miniaturni commander (was:minidistribuce s podporou usb)

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Duben 4 11:08:22 CEST 2003

> autor programu ma asi stary notebook s 9" obrazovkou  a tam je to pres
> celou ;-)

No, taky me napadlo, ze to treba bude nejakym nastavenim a ze to pujde v
./configure zmenit, ale prd. A tech 350 kB me oproti 650 kB mc jako prilis
velka uspora neprijde.
Ja bych to spis vymenil z toho duvodu, ze mc ma jeden bug, ktery me casto
privadi k zurivosti. Schvalne vyzkousejte - v mc zmacknete Ctrl O a pak v
prikazovem radku napiste jakykoliv text. Pak ho smazte backspacem a Ctrl O
se prepnete zpet. Od teto chvile pri stisku Tab preskocite sice do druheho
okna, ale adresar se nezmeni. Ohromna vec. Zvlast kdyz se pak zanorite nekam
k nejakemu souboru a teprve potom, co ho chcete pouzit vam to napise, ze
shell uz provadi prikaz.... V te chvili se shanim po kladivu, abych mc
preprogramoval...

S pozdravem Zdenek Bohm