miniaturni commander (was:minidistribuce s podporou usb)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Duben 4 11:35:28 CEST 2003

On Fri, Apr 04, 2003 at 11:24:03AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> [...]

 V Debianu je to nabalickovane stripnute a binarka ma 109 kB. Po
 aplikaci gzipu 51 kB (coz muzete pouzit pokud si to budete rozbalovat
 treba do ramdisku).

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>