miniaturni commander (was:minidistribuce s podporou usb)

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Duben 4 12:30:20 CEST 2003

>     Omlouvam se, adresar se opravdu nezmeni, pri Ctrl-O porad nechava ten
>     v kterem byl pri psani textu :-(
>     Zkousel jsem to pri exitu, tam adresar zmeni.

Nejvetsi traga na tom je to, ze se z toho da dostat jen tak (kdyz pominu F10
a nasledne rpm -e mc...), ze zase zmacnete Ctrl O a ten prazdny radek
potvrdite Entrem, pak date Ctrl O a uz to prepinani adresaru funguje, ALE s
hruzsou v ocich zjistite, ze se vam do obou oken otevrel adresar, ktery byl
predtim na prikazovem radku. Priklad:
V levem okne mam /tmp/xxx, v pravem /usr. Jsem prepnuty v levem okne a
zmacknu Ctrl O. Zacnu psat nejaky prikaz, ale uvedomim si, ze jsem zapomnel
syntaxi a potrebuju si precist dokumentaci, tak ho backspacem smazu (nebo
ani nemusim, muzu si ho tam nechat) a dam Ctrl O. Tabelatorem prepnu do
praveho okna (adresar se mi nezmeni, ale vse vypada funkcni, takze to
nezaregistruju) a prolezu az do /usr/share/doc/program/nejaky_podadresar
atd. a napisu treba "less README". Mc zarve "Shell uz provadi prikaz" a
jedine, co muzu udelat je pomoci Ctrl O vlezt na prik. radek a prikaz smazat
a potvrdit Entrem, nebo ho potvrdit rovnou (napise se mi command not found),
pak dam Ctrl O, jsem v mc, vse je koser (adresar uz se prepina), ALE V
PRAVEM I LEVEM OKNE MAM VYLISTOVAN /tmp/xxx. A presne v tu chvili bych
vrazdil :-)))

S pozdravem Zdenek Bohm