POSTGRESQL bezi a nemuzu na nej?!

Jaroslav Svec so.ja na volny.cz
Pátek Duben 4 11:27:23 CEST 2003

Tak uz nevim co s tim. Postmaster mi bezi. Webmin s nim umi zachazet,
pridavat tabulky, uzivatele, grupy ... Ale z PHP se na nej nedostanu.
Dokonce ani programem pgaccess. Vzdycky to zahlasi ze to nenaslo postmaster
na portu 5432.
Prikaz netstat ho taky nevypise. Kam se mi proboha ztratil? Jak to, ze ho
ten Webmin vidí a ostatní ne? Do psql normalne vlezu, ale prikazy se, zda
se, vubec neprovadeji i kdyz to zadny chyby nehlasi. Uzivatelu tam mam
nastevenych neurekom s uplnymi pristupovymi pravy. V logu neni vubec nic.

Tak co s tím mám ted delat? Dik za jakoukoli radu.

Jarda