Xwave QS3000A - FM801

Pavel Vejnárek vejnarek na kn.vutbr.cz
Pátek Duben 4 12:49:41 CEST 2003

To je divne, mozna byste si mohl zkusit ALSA drivery prekompilovat.
Ja pouzivam:
alsa-driver-0.9.0rc6
alsa-lib-0.9.0rc6
alsa-utils-0.9.0rc6
alsa-oss-0.9.0rc1
alsamixer se hlasi jako v1.00.

ale fungovalo mi to i ve starsich verzich.

Navod na kompilaci ALSA pro tuto zvukovku:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/144142.html
Pozn. dnes se ten ten modul jmenuje snd-fm801(NE snd-card-fm801)

Kdybyste mel nejake konkretni problemy, ozvete se.

--
Pavel Vejnárek
vejnarek na kn.vutbr.cz