miniaturni commander (was:minidistribuce s podporou usb)

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Duben 4 14:34:48 CEST 2003

>   Ctrl-F mi to v konzoli natahlo na celou obrazovku, v xtermu ne.

Ted jsem si to vyzkousel. To Ctrl F to roztahne na vysku (a ulozenim uz to
tak i startuje), ale furt to pak na sirku zabira jen dve tretiny obrazovky.
Jeste nejakou klavesovou zkratku (nebo jinej chytak..) byste z rukavu
nevysypal? :-))) Zacina se mi to libit cim dal tim vic, ale tohle me ponekud
prudi...

S pozdravem Zdenek Bohm