miniaturni commander (was:minidistribuce s podporou usb)

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pátek Duben 4 15:39:14 CEST 2003

> CTRL+L nepomoze ?

Nepomuze. Tohle jen meni to co se zobrazuje v aktualnim okne. Ten problem
bude asi v tom, ze mam v lilo.conf nasledujici radek - vga=788, jinymi slovy
moje konzole ma vic znaku na sirku nez je standard a ten programek to asi
nevydejcha.
Na starsim stroji by to asi nevadilo, ten by jiny textovy mod nez standardni
stejne nezvladl, takze tam by se to asi zobrazovalo v pohode. BTW zkousel
jsem to stripnout a opravdu, verze 3.9 ma po stripnuti 115 kB - dost
dobry...

S pozdravem Zdenek Bohm