RE: SSH mi nejede odjinud než z localhostu

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pátek Duben 4 16:52:17 CEST 2003

> instaloval Linux server
> nějak SSH server

urcite tam nie je firewall? pri instalacii redhatu niekedy nenaklikam nastavenie firewallu a potom to robi to co popisujes. skus
# telnet vonkajsia_ip_adresa 22
ak pojde tak
# /etc/rc.d/init.d/iptables stop
a malo by to ist. pre poriadok by bolo dobre nahodit prislusnu rule do iptables a zase spustit.

pripadne hladaj vo /var/log/, niekde to bude kricat.