IPX route + Orinoco

Ales Kovacik ales na unitip.com
Sobota Duben 5 14:38:11 CEST 2003

Zdravim,

resim problem s ipx routovanim - Orinoco.

2 segmenty:
- v jednom je Novell 4.11 (ipx only) + AP Orinoco 500 jako bridge pro IP +
IPX (ethernet II)
- druha strana Novell 5.1 (ipx only) + Linux router (RH 7.3) s kartou
Orinoco Gold.

Komunikace je bez sifrovani, IP jede na vybornou, signal perfektni.

Nahodim IPX pro obe rozhrani + internal net a spustim demona ipxd. Routovaci
tabulka je OK, vidim vse potrebne a cisla siti jsou v poradku pro obe
strany, vcetne informaci o internal netu obou serveru. Ifconfig ukazuje
spravne informace (ramec, cislo site a MAC) pro obe karty.

Pomoci NCPFS namontuju i server, ale jen z "vlastniho" segmentu na eth0. Na
strane eth1 (Orinoco) ani tuk.

Prostudoval jsem spoustu man, googloval... Vysledek:
Pres Orinoco se nikam nedostanu. Na eth0 v pohode a v tomhle segmentu na
klientech Win98 vidim i vzdaleny NW 4.11, ale nepripojim se k nemu - strom
neni dostupny. Na strane NW 4.11 vidim jen vlastni server.

Zkousel jsem ruzne veci, laboroval s pouzitim internal netu na Linuxu (i bez
nej), primary iface na strane eth1, eth0 atd. Nic.

Nevite nekdo ? Prosim nakopnete.

Predem diky.

Ales K.