Problemy s obsazenym socketem

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Neděle Duben 6 00:49:54 CEST 2003

On Sat, 5 Apr 2003 23:54:35 +0200 (MET DST)

> Lze na tom socketu nastavit SO_REUSEADDR. Akorat to ma tu chybu, ze pak
> se na ten port muze vecpat nekdo cizi jeste za behu toho procesu (coz je
> o neco horsi, nez kdyz se tam muze vetrit, jen kdyz ten proces nebezi).
No, mozna jsem se spatne vyjadril. Spis se tedy zeptam jinak:

Jak to, kdyz proces, ktery ceka na nejakem portu, zabiju, tak kernel port
okamzite neuvolni (i kdyz by mel, nikdo jiny o nej nezada).
Stava se mi podobna vec i semtam s Apachem, kdyz ho mam spatne
nakonfigurovany (vetsinou krpy v SSL).

Diky za odpoved.

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----