MSI deska s vestavenym RAID Promise FastTrak133 a RedHat 7.3

Leos Urban Leos.Urban na qds.cz
Neděle Duben 6 16:17:25 CEST 2003

> vicemene nahodou jsem nasel ze ovladace od FastTrak TX2000 PRO pro RH
> 7.3/8.0 obsahuji podporu pro vetsinu jejich cipu.
> Minimalne to slo nainstalovat a nabootovat :-)

Jeste vicemene pro archiv doplnim ze mirrorovani funguje OK, po chybe disku
zapise chybu na konzoli a do syslogu a zmeni stav v /proc/scsi/fasttrak/0,
zadne utility nejsou, ale staci sledovat stav v uvedenem zarizeni a podle
toho se zaridit (poslat mail, odpipat speakrem atd.). Zbytek se nastavuje
(definice pole, rebuild) v BIOSu.  Umozni i po bootu jet na jeden disk,
pokud se stiskem ESC ignoruje hlaska ze system neni zrcadlen.
A bootuje z obou disku i vytvorene diskety.

Leos