mozilla 1.3 a par lame problemu

dep DepMlade na seznam.cz
Sobota Duben 5 16:35:59 CEST 2003

zdravim

mam tu takove dva lame problemky urgency low, ale prosto bych je docela
rad vyresil...

a) problem s FLASH-pluginem kde se neozbrazuje pismo

proste FLASH vytvorech mi nefunguje text. pravdepodobne to bude tim ze mi
chybi neaky balicek s fonty..., sem se koukal na zavislosti flashpluginu
samozrejme ze na zadne fonty neodkazuje. Mam debian, takze jestli by se tu
nekdo nasel kdo ma debiana mozillu flash plugin a flash vytvory mu funguji
bezproblemu, a byl tak hodny, aby mi poslal na mail "dpkg -l" ...
samozrejme i jine navrhy vitany...
priklad nefukcnosti (se screenshoty zde ...
http://mik.cz/dep/problemz.html)

b) par detailu na mozille 1.3

b1. Existuje nekde volba, potvrzeni zavreni okna (alepon toho hlavniho ..
obcas ho proste omylem zavru?
b2. No http://www.czilla.cz/ je hezky splash-screen, vim ze je tohle
detail, asi nikoho nezajima (proste nema to vliv na funkcnost)... ale v
debianu mozilla nema splashscreen ... a docela bych ho chtel, netusi nekdo
kde to nastavit ?

diky moc za pripadne reakce ...

dep