Fwd: End of Life: Red Hat Linux 6.2, 7

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Neděle Duben 6 16:17:27 CEST 2003

On Fri, 4 Apr 2003 11:50:04 +0000 (UTC), Miloslav Trmac wrote:

: Kazdopadne, s Red Hat, Inc. mam malo spolecneho
: a pokud Vas tyto veci opravdu zajimaji, je jen
: jeden zpusob, jak zjistit definitivni odpoved:
: zavolat obchodnikum RH.

Urobil to uz niekto? To nie je navod na flame, zaujima ma to -
akurat dnes mi prisiel vydeseny mail od ludi definujucich
strategiu firmy v tomto smere, ktori si prave precitali
o zmenach v politike RH, a chceli odo mna odpovede na podobne
otazky. Moja rada bola rovnaka - z tych informacii na webe
sa ja osobne vysomarit neviem.

V kazdom pripade ak pouzitim danych sluzieb davam pravo
Red Hatu urobit v mieste ich pouzitia audit, tak to je K.O. -
my ako dodavatel riesenia nemozeme definovat, koho a kedy
musi nas zakaznik alebo zakaznik nasho partnera pustit
do firmy. Navyse su to casto prevadzky s prisnym rezimom,
kam zase len tak niekto nemoze, o hrabani sa v stroji
ani nehovoriac.

Zdravi
--
                                   Stano