mozilla 1.3 a par lame problemu

I. M. Bur bur na lty.web4u.cz
Neděle Duben 6 20:34:15 CEST 2003

> Pouzivejte tabbed browsing (prostrednim mysitkem na odkaz) a toto se Vam uz
> nebude dit.

Prave naopak, u tabbed browsingu je to mnohem vic frustrujici, protoze
se mi obcas proste stane ze doctu napr. nejaky clanek a zavru okno a
teprve o milisekundu pozdeji si uvedomim ze jsem mel otevrenych dalsich
deset tabu, o ktere jsem timto nenavratne prisel.

Na tohle je dokonce bug v bugzille (cislo z hlavy nevim). Docasnym
resenim, ktere se mi zatim osvedcuje, je pouzivat klavesovou zkratku
Ctrl-W, ktera zavre aktualni tab, a pokud uz v okne zadny dalsi neni tak
i aktualni okno.

--

I.M.Bur