USB wifi

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Pondělí Duben 7 00:09:18 CEST 2003

Zdravim,

> nedaří se mi zprovoznit USB wifi kartu pod RH9, konkrétně Benq AWL400.
> Nemáte někdo zkušenosti nebo neznáte nějaké dobré odkazy ???

Konkretne AWL400 jsem nezkousel, ale soude podle shody
ostatnich produktu firmy BENQ s produkty ZCOM, ktere pouzivame,
bych rekl, ze to USB bude obdoba XI-725.
Ten ma chipset PRISM-2.5  a chodi na nem jak ovladace
linux-wlan-ng (z http://www.linux-wlan.com ), tak i ovladace
hostap (z http://hostap.epitest.fi/ ). Ty ovladace hostap jsou
dle meho nazoru privetivejsi, hlavne jsou ale kompatibilni
s wireless-tools.

Zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301,481621467
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz