konfigurace mailserveru

Jiri Pidrman jpidrman na volny.cz
Pondělí Duben 7 10:14:09 CEST 2003

Dne po 7. dubna 2003 09:54 jste napsal(a):
> No jde mi o to, ze bych potreboval nakonfigurovat linux aby stahoval postu
> ze 3 email schranek a nasledne si to z nej mohli nejakci 3 uzivatele
> stahnout do ms outlooku ve woknech....
Ano, presne toho dosahnete pomoci fetchmailu. Umi stahnout postu z ruznych
schranek a priradit ji definovanym uzivatelum. (Muzete treba stahovat pro
jednoho uzivatele ze 3 schranek a pro druheho z jedne)
Pro pop3 server pouzijte balicek imap. Umi jak IMAP tak POP3 server.

> ... pripadne aby linux dokazal stahovat postu z domeny a pak ji roztridil
> do postovnich schranek ...
> ... no a nevim zda to vubec redhat umi nebo zda se musi pouzit nejaky
> komercni mailserver

RedHat to samozrejme umi, ale nikdy jsem to nenastavoval, takze presneji Vam
neporadim.

> diky

neni zac
J.Pidrman