firewall v linuxu 2.4.19(iptables), ping, samba, apache2

Zdeněk Sejček sejc na gymcaslav.cz
Pondělí Duben 7 10:32:39 CEST 2003

Nechci se nijak obhajovat, ale jen jsem chtěl něco česky k iptables, protože
firewall je vážná věc a nerad bych nepřesnotí nějakého slovíčka nebo jiným
významem udělal závažnou chybu. Celý Linux jsem se učil z ang. manuálů, ale
občas je dobré si něco přečíst v rodném jazyce. Jinak máte pravdu ...

Z.S.