miniaturni commander (was:minidistribuce s podporou usb)

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Duben 7 09:28:46 CEST 2003

> Zkuste vymyslet nejakou metodu, jak ma mc poznat, ze byl rozepsany prikaz
> kompletne vymazan. Nebo jak jinak vyresit interakci mc a shellu, pokud
> mozno bez toho, aby se v shellu musely provadet upravy.

No, vzhledem k tomu, ze ani nevim, jak mc vlastne zjisti, ze byl prikaz
vubec rozepsan (a nejak to ten previt zjisti, jinak by nerval), tak bohuzel
ani neznam odpoved na to, jak by mohl zjistit, ze byl takovy prikaz zase
vymazan (podotykam, ze mnou popsany problem se deje, i kdyz ten prikaz
rozepisu, ani mazat ho nemusim). Ale at zjisti nebo nezjisti, myslim si, ze
skutecnost, ze po takoveto akci (a libovolne jine) se zacne chovat
nekorektne (preskakuju mezi okny s ruznymi adresari a on ten adresar nemeni,
kdyz jindy to zcela bezne dela) je pruserovita a nepovazoval bych to za
normalni chovani. Tak nejak bych rekl, ze po stisknuti Tab od toho ocekavam
vic, nez jen prosviceni textu na druhe polovine obrazovky :-)

S pozdravem Zdenek Bohm