TAR

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Duben 7 11:22:13 CEST 2003

Zdravim!

> tar -xzvf zaloha.tar.gz --exclude /lost_found
>
> popr. bez toho lomitka, zalezi na tom jak je to v archivu

A opravdu ten cyklus vznikne az pri rozbalovani? Nesetkal jsem se s tim,
ze by se tar v takovem pripade zacyklil; jako daleko pravdepodobnejsi mi
prijde, ze cyklus je opravdu ulozen v archivu a ze je konecny, jen
hrozne dlouhy, takze staci pockat a preskocit ho, i kdyz to mozna bude
nekolik minut trvat (i do kratkeho archivu se vejde hodne dlouhy cyklus,
protoze gzip ho zkomprimuje docela efektivne :) ).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
The better the better, the better the bet.