Problem s modulom pam_listfile

omasta na fri.utcru.sk omasta na fri.utcru.sk
Pondělí Duben 7 14:17:46 CEST 2003

   Zdravim.

   Skusal som zakazat zmenu hesla pre istych uzivatelov
pridanim riadku

    password  required  /lib/security/pam_listfile.so onerr=succeed \
                        item=user sense=deny file=/etc/passwd_deny

do /etc/pam.d/passwd. Pri pokuse o zmenu hesla vsak dostavam
chybove hlasenie

    passwd: Module is unknown

a syslog ukazuje chybovu spravu

    passwd: PAM unable to resolve symbol: pam_sm_chauthtok

Problem sa da sice riesit aj pridanim riadku

    auth  sufficient  /lib/security/pam_listfile.so onerr=fail \
                      item=user sense=allow file=/etc/login_allow

do /etc/pam.d/login - to mi funguje (dovoli sice zmenu hesla ale pri
prihlasovani ho nekonroluje). Nechapem vsak, co je zle na mojom
prvom rieseni. Alebo to ukazuje na nejaku chybu v programe passwd
ci v module PAM? (Pouzivam RH 8.0).
--
Eduard Omasta