lm_sensors

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Pondělí Duben 7 13:52:24 CEST 2003

Jak jsem psal v uvodnim prispevku, i2c 2.7.0 mam (*.h jsou v
/usr/local/include). Pouzivam metodu 1 - tj. kompilace modulu zvlast,
bez upravy stavajiciho kernelu. Proto by si to podle me melo sahnout do
/usr/local/include a ne do $LINUX_HEADERS/linux.

To ted nevim, zjistim to vecer.

--
Jirka 'Eagle' Novák
registered linux user #173581