GPRS + t-mobile + debian

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Duben 7 15:45:54 CEST 2003

mody na atlas.cz wrote/napsal:
: Zdravím!
:
: Mám mobil, který podporuje GPRS a chci si nastavit připojení do netu přes
: něj. Sám mobil se připojí ok, ale přes ppp mi to nejde. Připojuju (snad)
: všechno co s tím souvisí k mailu. Mobil je k PC připojený přes infra a mám
: odzkoušeno, že chodí minicomem. Taky vytočení číslo v minicomu napíše CONNECT.
:
: Podle hlášení v syslogu nedostanu IP adresu, ale nevím co s tím.
:
: Přílohy:
: ppp_syslog - část syslogu kolem připojení
: t-mobile - peer file
: t-mobile.chat - chatscript

  Ty přílohy někdo ukousal. :-)

  Já jsem měl problém s tím, že jsou používal sériový port na notebooku
(HP Omnibook XE3), na kterém byl zároveň natažený modul, který umí
diagnostikovat ten typ notebooku (sbírám si s tím teplotu procesoru).
V omnibookové konferenci mi autor modulu (Peter Soos) doporučil vypnout
volume_key_polling. V posledních verzích modulu už to je OK.

  S přáním pěkného dne

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>