COMEDI

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Duben 7 18:39:40 CEST 2003

Branislav Zigmund wrote:
> teda ak som to dobre pochopil tak mi odporucate aby som
> naistaloval volaaky RT-Linux 3.x a skompiloval tam moduli Comedi.

Doporucoval jsem RTAI (aktualni verze tusim 24.1.11), pak v tom rozjet
comedi a nasledne pouzivat v user space LXRT pres comedi_lxrt.
Ale zalezi na tom, co presne chcete delat. Treba RT jadro ani
nepotrebujete, pak staci normalni user space knihovna comedilib.

Pouzivame RT-Linux 3.1 z historickych duvodu, ale asi to prenesem
casem na RTAI, hlavne kdyz to ted zacina vypadat, ze RTAI ma
k dispozici i pouzitelne POSIX API a ne jen to svoje privatni
(a pokud se jeste v comedi_lxrt rozjede podpora pro mmap
bafry).

	Majkl